reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Cagáň

Peter Cagáň

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudobný publicista a promotér, teraz vyťažený okrem svojej práce v kultúrnom centre hlavne dramaturgiou a ozvučením v hudobnom klube Diwadlo v Prievidzi. Okrem toho sa snažím fušovať do remesla DJom a fotografom. Predtým aj cyklista, duatlonista,dnes otec dvoch dcér. Zoznam autorových rubrík:  Aktuálne albumyNezabudnuteľné albumyHudobné profilyHudba vo fotografiiHudba v éteriHudobné pozvánkyKoncertné reflexieRozhovoryHudobné postrehy a úvahyOsobnostiSvet okolo nás

reklama

Hudobné pozvánky

Z Kazíka na Prodigy alebo moja sobota na Bažant Pohode

Peter Cagáň

Z Kazíka na Prodigy alebo moja sobota na Bažant Pohode

Pred pár dňami som načrtol piatkový harmonogram festivalových vystúpení, ktoré by som nerád zmeškal, tu je jeho sobotňajšie pokračovanie s programom, ktorý z nás na pár hodín urobí schizofrenikov.

  • 14. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 381x
  • 17
Piatkové dilemy na Bažant Pohode 2005

Peter Cagáň

Piatkové dilemy na Bažant Pohode 2005

Náš najrenomovanejší letný festival napriek čiastočnému zosúladeniu harmonogramu vystúpení najväčších headlinerov opäť sľubuje nekonečné dilemy prameniace z množstva časovo sa prekrývajúcich vystúpení. Ja vám ponúkam môj výber toho, čo by som si nerád nechal ujsť v prvý deň festivalu.

  • 6. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 314x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu